Tripicepištorkeljbucljeve poti

Ob koncu tedna se Tripicepištorkeljbuc ponoči poda na izlet po Ljubljani in vam, otrokom, nastavlja izzive ter naloge, da jih boste lahko v spremstvu staršev rešili. Vsak teden se odloči za malo drugačen izlet in vam v petek prišepne lokacijo.

Le tisti najbolj pozorni boste našli skrito pot - zato našpičite ušesa, napnite oči in se podajte po sledi Tripicepištorkeljbuca. Na koncu poti vam je pripravil posebno skrinjo, poiščite jo in poglejte, kaj se skriva v njej.

Tripicepištorkeljbuc je zelo izmuzljivo bitje! Prikaže se samo otrokom, odrasli ga ne vidijo. Ker nas odrasle zanima, kako sploh izgleda, ga narišite in prinesite risbo v nabiralnik Male ulice!

Gozdna pot 1 - Golovec

od 6. 11. do 12. 11.

Napotki za starše

Pot je markirana z lesenimi mušnicami in nikoli ne gre iz urejene poti. Začne se pri naslovu: Pot na Golovec 11 ter konča na vrhu vzpona naprej od observatorija.

Gozdna pot 2 - Golovec

od 13. 11. do 20. 11.

Napotki za starše

Tokratno pot je naš Tripicepištorkeljbuc pustil na vznožju Golovca. Začne se pri nogometnem klubu Krim. Pot gre po cesti mimo nogometnega igrišča in nato zavije v gozd, nadaljuje se mimo dveh jezer in prečka potok ter se konča na stičišču dveh gozdnih poti.

Gozdna pot 3 - Ljubljanski grad

od 20. 11. do 27. 11.

Napotki za starše

Pot se začne pri stopnicah za Lutkovnim gledališčem, nadaljuje se po griču ter prečka cesto, ki se vzpenja na Ljubljanski grad; nato gre okoli okrogle jase in se zaključi pri vhodu v grajski vinograd.