GOZDNE POTI MALE ULICE

Pozdravljeni gozdni raziskovalci!

Z nami se podajte na dogodivščino raziskovanja mestnih gozdov. Naj bo dež, sonce, sneg ali temna noč, obujte si čevlje in se podajte na pot. Ker ste pravi raziskovalci, s seboj vedno vzemite:

- pohodni čevlji,

- nahrbtnik,

- polno plastenko vode,

- malico,

- povečevalno steklo,

- svinčnik in dnevnik gozdne poti.

Vendar pozor, na poti morate biti oprezeni! Najprej poiščite tablo, ki označuje začetek poti, nato pa sledite mušnicam, ki vas bodo pripeljale do skrinje, kjer te čaka štampiljka. Odtisnite jo v dnevnik gozdnih poti, katerega prvo stran lično opremite s svojim imenom in portretom. Poleg odtisov vanj lahko zapišete ali narišete še svoje vtise. Vsak teden se postavi nova pot, z vsako novo potjo pa vas na koncu v zaboju čaka tudi nova štampiljka. V vaš dnevnik gozdnih poti vestno zbirajte odtise in ko zberete 6 različnih, le urno do Male ulice po nagrado za najbolj vestne gozdne raziskovalce!

Svoje vtise in foto utrinke nam lahko pošljete na mail ali jih objavite na naši FB strani.

AKTUALNA GOZDNA POT

Pravljična Gozdna pot 125 - Golovec, Štepanjsko naselje

(19. 4. 2024 - 23. 4. 2024)

IZHODIŠČE: Hruševska ulica 4

OPIS POTI:

Svoje jeklene konjičke lahko parkirate pri trgovini Spar in se nato odpravite na novo Gozdno pot. Nekoliko bolj strma asfaltirana cesta vas vodi mimo hiš, vse do gozda, kjer se prične čudovita jesenska gozdna dogodivščina.

Pri tabli Mestni gozd Golovec se povzpnite po stopnicah in nato sledite mušnicam po ozki gozdni potki, vse globlje v gozd. Mušnice vas vodijo mimo informacijske table z zemljevidom desno v hrib, po glavni sprehajalni poti. Na večjem razpotju uberite najširšo glavno pot, ki se vpenja v hrib. Na vsakem novem razpotju se držite glavne poti, ki jo označujejo kažipoti in seveda naše ljubke mušnice.

Ko pridete do gosto poraslega smrekovega gozda, zavijte levo s poti in poiščite zaboj z novim motivom štampiljke.

Odtisnite jo v svoj Gozdni dnevnik. Ko jih skupaj zberete 6 različnih, pridite v Malo ulico po nagrado!

NAMIG: Da bo pot tokrat res pravljična, se odpravite na sprehod ob mraku z lučkami in zalogo pravljic!

Juhu, mušnice so ponovno tu!